Wednesday, December 2, 2009

selamat pagi cikgu!

Assalamualaikum...

saya sebagai Miss President yang telah dilantik secara paksa rela oleh mereka-mereka yang berkenaan semenjak wujudnya persatuan ini beberapa ketika dulu walaupon blog saya sudah berkurun tidak di update merasmikan blog Perindustrian Blogger-Blogger Bersatu.Amin.

huahuahuahua..best tak ucapan gua?

ok-ok.dah.jangan nak main-main.kita ada mission penting kat sini.

oleh yang demikian,semoga apa yang kita rancangkan untuk menaikkan nama dan mengelurkan produk sendiri atas nama PBB berjaya.ya,usaha tangga kejayaan walaupon semua dah guna lif sekarang.ADA AKU KISAH?hahaha.

ahli-ahli dan AJK-AJK yang juga telah dilantik secara rela mahupon paksaan.sila beri kerjasama.

sesiapa yang berkenaan.sila kemukakan projek pertama kita yang telah di rancangkan.

sekian.
Miss Pres.
Budak Hijau.

8 comments:

Rajuna said...

wah.

alif-mikail said...

apesal nama koi takdak?
tumbuk rusuk karang haaaaaaaaaaaa

mrblind said...

woi rilek la..gua nak add pun tak reti..lu try tanya SU tengok apa cerita?

PMTAtourism said...

haaa..tny die..wa xtau..wa srh die buat je..add2 ni mmg kje die..hehehhe..

Admin.PBB said...
This comment has been removed by the author.
Admin.PBB said...

bawak bertendang la Alif oi!
awak tu suka nau menghilang!
dah dah..dah letak dah!

Rahimin Idris said...

taik aok la alip. aktif la sikit! asyik wardah je!

alif-mikail said...

Nak kutuk koi pun agak2 la sikit..

hahaha.. WP la.. apa lagi.. hahaha

 

blogger templates | Make Money Online