Thursday, February 18, 2010

Gimik Azwan Ali Kahwin

Lepas tu?



Three lah~










Jangan marah gua dulu~
Sila rewind balik komen kat shoutbox...

29 Dec 09, 09:19 AM
jo: bawak2 la update weh. buat lawak bodoh ke jadi entri..




Oh. Sesiapa yang datang untuk tajuk entry ini, sila pergi ke Oh!Bulan. (lawak bodoh pesen Macha)

Sekian.

10 comments:

Liliyuli said...

ceh!

macha_sezs said...

paiseh kalau tak menghina aku memang tak sempurna hari beliau.

ceh!

ayampinko said...

aku yang tak paham..buat buat paham sudah..

vidadarisakura said...

laaa hidup lagi PBB ni?

jo said...

terima kasih la paiseh sebab take note apa yang gua tulis.







tapi apsal buat lawak pasal azwan ali???nak kena pelempang???

hanie said...

lu xtau ke jo..
paiseh tu protege azwan ali..


muahahah!!

paiseh said...

hanie... lu penah makan crocs-kena-taik-lembu-saiz-lapan dok??

ayampinko said...

protage..mau muntah darah si paiseh

jo said...

yela...gua tengok gaya rambut pun nak dekat sama..

Shahrul Tanaka Safeai said...

eleh22

 

blogger templates | Make Money Online